Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Ted Grönborg - 31 januari 2015 04:45

Inatt är sista natten som vi tillbringade I Rio De Janeiro.. Jag måste säga att jag har haft en så sjukt bra vecka, går inte att förklara.


Idag har jag gjort så mycket! Jag har varit vilse i Rio irrat omkring i en timme och sedan fått smsa hem till sverige for att de där hemma ska kunna kontakta Ruth har!!!! 


Sedan visade hon en riktig Faela och for att kunna ta sig till toppen via Mortocykel taxi, omg aldrig varit så rädd I mitt liv!! Vi Besökte en känd Bar längst upp och vi hade en så underbar utsikt! Väl nere så spelades de trummor och andra slagverk och massa dans! Allt som reprsentera Rio De Janeiro fanns på den lilla ytan. Jag var ju tvungen att bada igen som jag gjort nästan varenda natt 😉 

 

Now I have to give a really special THANKS to Ruth whom has showed me so much of Rio and for shoing so much hospitality. There is no words how happy i am that I met you here!! OBRIGARDO, GRACIAS, TACK! 

 

Nästa destination är Paraty och där bor vi på camping så kommer inte kunna upptatera Er mina vänner, inte förens jag är i BUENOS AIRES!!!




 

 

Innan jag glömmer!! Jag har även riskerat mitt liv genom att åka buss! Den sjukaste bussturen EVER! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards