Direktlänk till inlägg 7 februari 2015

Goodbye Brazil and Hello Argentina!

Av Ted Grönborg - 7 februari 2015 10:19

Idag lämnar vi Brasilien för att förstötta våt resa mot Argentina och chile! Nu väntas bushcamp i två dagar sedan camping och Efter det ljuva hotell livet i Buenos Aires.. Alla dessa dagar utan träning har skapa ett litet abstinens i mig så jag sökte runt om det fanns nått i buenos och hittade en club, slängde iväg ett mejl till tränaren och frågade om man gick vara med! Och nu ska man träna i Argentina! sjukt häftigt!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ted Grönborg - 12 februari 2015 02:48

Det var ett tag sen jag skrev här men så blir det när man i har wifi och njuter alledes för mkt av resan ;) Ligger i buenos aires, Argentina och slappar inte mycket man kan göra med skadad fot men försöker hålla mig underhållen med UFC och annat skoj...

Av Ted Grönborg - 4 februari 2015 12:03

Ja man är ju lite beroende av wifi om man ska hålla Er upptaterade. Men ganska mycket som hänt sist, har varit på buchcamp i Paraty och sedan åkt båt runt om några öar o badat i havet samt varit ett helvete med ös regn och blixt/åska! Myggbiten över ...

Av Ted Grönborg - 31 januari 2015 04:45

Inatt är sista natten som vi tillbringade I Rio De Janeiro.. Jag måste säga att jag har haft en så sjukt bra vecka, går inte att förklara.   Idag har jag gjort så mycket! Jag har varit vilse i Rio irrat omkring i en timme och sedan fått smsa hem ...

Av Ted Grönborg - 30 januari 2015 14:29

Igår så träffade jag en släkting for första gången och vi var uppe på Pão de Açucar, ap trevligt och kul att träffa Henne!    På kvällen visade hon os va Rio erbjuder på natten SALSA o SAMBA Dans hela natten! Vår kväll slutade 0240, då tog vi bus...

Av Ted Grönborg - 28 januari 2015 23:57

Efter 14 timmar med flyg så är jag äntligen HÄR RIO DE JANEIRO! ! ! ! Vi bor 50m ifrån Copacabana beach och det är så sjuukt nice! Igår efter vi checkat in så var det en snabb dusch och sedan ner till stranden och där drack Vi och kvällen slutade med...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards